I'll make it work You'll make it work We'll make it work

Det går inte ens att föreställa sig hur skönt jag sov inatt! vaknade ifs ganska tidigt men jag låg och droh mig i sängen ett bra tag innan jag gick upp. Sen gick jag upp och åt frukost, och det var gott som fan, var skapligt trött på vanlig rostmacka och cornflakes.. Idag blev det fullkorrns macka med leverpastej och skinka ( inte på samma macka då.. ) och musli! och riktigt kaffe, inge smaklöst skit här inte! haha  nu låter det som att jag bara längtat efter att komma hem, men det här är sånt jag saknat!

Nu blir det snart träning, ska bli skönt, frågan är hur det går när man inte tränat på  veckor!  och sen möta Angelica på stan! Sen ikväll kommer syrran hit och vi ska äta taco och bara mysa, awsome dag jag har framför mig, hoppas ni får en bra dag allihoppa:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0