enjoy this moment

Idag känns det som jag kommer vara hela död. Sov så himla dåligt inatt, a när jag väl sov det vill säga. Vet inte vad det var men kunde verkligen inte sova, och när ja vl lyckades somna vaknade jag upp i panikryck påengång typ. Igår var en bra dag, jätte mysigt att träffa Angelica på stan, sen blev det taco på kvällen och syrran var här, en blev det vara tv mys. Och jet-lags som man är blev jag väldigt trött och kunde knappt hålla mig vaken, men sen när jag väl gick och la mig gick det inte att sova. Så inatt kollade jag klart på tv programmet bron som jag missade när jag var iväg, jag kollade på de 2 avsnitten av julkalendern jag missat, ett avsnitt av skavllan, och de avsnitt av elsas värld jag missat, och ärligt talat var det bara bron som var bra av dom.. Om ni inte redan kollar på det så kan jag verkligen rekomendera det!!!
Idag väckte pappa mig vid 9 och vi har ätit frukost. Idag händer inte så jätte mycket, ska jobba ikväll, vilket jag ska göra varje helg fram till jul, så inte nog med att jag var lugn innan jag åkte till Thailand nu kommer jag vara lugn en månad till. Kan va skönt.. eller tråkigt? jag vet inte det återstår att se. Nu ska ja upp ur sängen igen och försöka göra nån nytta idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0