And in our world of plenty, we can spread a smile of joy

Idag i bredvlådan damp det ner ett julkort från min chef i Norge. SÅÅ himla gulligt av henne att hon ändå lägger tid och energi till att skicka ut julkort, inte bara till hennes familj och vänner, utan även hennes anställda! jag tycker det är jätte gulligt av henne, tack så mycket!
Annars idag har jag faktikst haft ganska fullt upp, eller mestadels har jag gått på stan men inte fan har jag köpt nå mycket för det.. Finns ju ingenting att köpa typ, eller så är det jag som har nått fel att jag inte vill shoppa längre, en mysig fika med pine har jag iallafall också hunnit med och ett boxpass! fystan va kul boxen är alltså, nu blir det sängen och sen upp skapligt imorogn för mer ärenden.. nattti nattti
Visst är dom söta.. min chefs barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0