3e advent

Hej hoppas ni haft en mysig tredje advent. Jag själv har jobbat på min och det har vart sjukt lungt idag.. om man jämför med igår!!! OMG folk över allt! Jag själv har inte mycket julkänsla alls nu när snön är borta, känns inte alls som tredje advent och att det är jul om mindre än 2 veckor! Snön gör mycket för mig! Fick skrapa bilden idag efter jobbet iallafall så de va ju lite juligt.. eller typ bara jobbigt! Haha Syrran med pojke och Linus och Neo hade vart här och ätit idag när jag jobbade, men dom hade sparat fruktsallad till mig så de har jag setat och moffat i mig nu när jag kommit hem!:D Nu blir det sängen.. ska bli såå skönt att sooooooooovvvvvvaaa:) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0