2:a advents mys

Nu har jag precis kommit hem från farmor och farfar, och järnspikars vad jag är mätt!! Har blivit feedad hög nivå här nu, vi gick dit för att äta skinksmörgås men klart som fan det ska vara hundra elva mer saker! haha söta farmor hade ju bakat typ sex olika kakor, om ens det räcker!? plus farfars limpa då! Så himla mysigt har vi haft det iallafall och nu har vi dragit lappar om vem vi ska köpa julklapp till iår! för 2 år sen så ändrade vi ju att vi gör så lite mer som julklappsbyte än att man köper till alla, jag var helt emot det här förslaget då det dök upp, men har börjat tillåta det mer nu.. men egentligen vill jag ha det på det gamla hederliga sättet!
Nu ska ja fortsätta med en myskväll här, tänkte faktikst börja kolla på true blood, se hur många avsnitt man betar igenom idag! Böckerna är ju bara helt fantastiskt bra så nu jävlar är jag taggad för den här serien! Imorgon så har jag en fullspäckad dag framför mig, puss hej hoppas ni haft en lika mysig advent som jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0