You learn how to fly
even if you dont try

väldigt dålig uppdatering här måste jag själv medge.. vet inte fall jag haft nått sånt långt uppehåll sen jag började med bloggen? Så beklagar för er ca 30 personer som ändå klickat sig in på bloggen men inte funnit något nytt inlägg där.. här harn i ett och det här är långt!! Jag börjar komma nånvart med min dator ialalfall tror jag.. håller nu på att föra över filmer och bilder på hårdisken för att fixa mer plats på daton och om den skulle krasha helt.. En ny dator ska införskaffas när jag kommer hem iallafall!! vädret här har varit så jävla underbart i 3 dagar i rad.. men nu har det övergått till väldens höst! inte ofta det blåser här i g-town men nu är det fan storm! I fredgas så var vi på union och käkade hotellfrukost!! alltid lika underbart, en av sommarens höjdpunkter helt klart! men vi var där kl 7 men så visade det sig att dom inte öppnade föst halv 8.. fail! Efter att ha ätit lite välmycket var det dags för jobb, och kvällen blev faktikst ganka händelserik, vilket kändes som skönt för veckan hade vart lite oroligt lugn för att vara i mitten på augusti. jag skulle ha slutat 9 men jobbade över till 11 sen var det ju såklart dags för årets SISTA fredagsdisco.. Jag kan inte säga att jag var taggad, mest trött men klart som fan man gick det.. och kul var det!! Igår så öppnade jag vädrety var liak undervart.. när jag slutade kl 5 så var jag trött som tusan och satte mig ute i solen för att försöka piggna till, gick inte så ja gick in och la mig på soffan på cafet och sov medans jag vöntade på att fanny skulle sluta. För att sedan gå coh handla till brakmiddag! men först var vi så hurtiga att vi gick på en liten promenad innan.. Maten blev iallafall svin god.. Kyckling sallad med couscous och allt du kan tänka dig i den.. med vitlösbröd.. Hur gottt??? Tanken var att jag skulle ut men vissa, låt oss kalla det omständigheter gjorde att jag stannade hemma istället.. Och nu sitter jag här och börjar inte först 5 idag.. sen ikäll så blir det bransjekvled med emmsi!! thats that!! Jag och Emma har föresten massa planer till hösten, inget bestämt än så inget jag kommer gå in mer på nu, men om de blir som jag får bestämma stannar jag inte i tuna iallafall.. men hoppas allt är toppen med er hemmma!!!


glada tjejer på frukosten






Kaffe på terassen ca 9 på morgonen



Kaffe i solen efter jobb


Typ världens godaste sallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0