no, this is not the time or the place for a broken hearted





SAKNAR ER

I lördags kom mamma och pappa hit.. och gud vad skönt det var att träffa dom igen.. har saknat dom så mycket och saknar dom redan! Dom var ju inte här under nån lång visit utan mest bara för att hämta fia, men i lördags slutade jag kl 5 så jag hade hela kvällen med dom.. Vi gick ut på min resturang och åt pizza sen åkte vi till deras lilla, notera verkligen LILLA! hytt och satt där och bara umgicks, sen åkte jag och fia tillbaka så dom fick sova, då bev det även en liten utgåbng men sen upp igen skapligt för att äta frukost med dom innan dom åkte.. Var väldigt tungt att säga hejdå faktikst, och hela dagen igår var väll lite utav en uppförsbacke om man säger så, men ibalnd måste man ha sånna dagar också, nu är det bara ta nya tag och jobba på dom sista 5 veckorna jag har kvar här.. kan nog gå fort för jag är inte ledig först nästa fredag..

Nu ska jag börja ta att pallra mig ner till jobbet där Emma väntar på mig, vi hade en mysig frukost nu på morgonen, jag emma och fanny ick upp och gjorde frukost tillsammans, vet inte dom kansket tycker synd om mig nu när fia har åkt att jag inte har nån att äta frukost med, eller så var dom ute efter all min goda frukost jag fått från sverige.. hehe skinka ost kaviar yougurt mm masssa mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0