hur ska de gå?

hoho nu ska ja snart kial iväg på jobb, 12 arbetsdagar kvar nu, och 13 tills jag kommer hem, vilket betyder att jag  jobbar 14 dagar i streck men det går fint.. så skönt att vara tillbaka på jobbet igen, igår jobbade jag 5- 03.30 för jag fick jobba bransje på kvällen.. Nu har vi bara öppet en vecka till och det märks på menyn, kokmör, laks , guccamole, solo, annanasbrus, spekeskinka inklusive snå pizzabottnar är slut!! Idag lämnar min Emma mig, för att först åka till hem till Sverige och sen till turkland för att bli lite brun innan hon kommer till mig när jag kommer hem.. 3 andra åker också idag, 1 på tisdag och 2 på onsdag.. sen är vi bra 2 kvar här.. Kan bli lonely??


Här är muppen som lämnar mig idag... Hur ska de gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0