fuck halsfluss

ok dags att börja skriva här igen kanske.. jag kan ju bara medela er att jag nog haft den värsta halsflussen jag någonsin haft.. jag har vart sängliggande hela fredagen, lördagen söndagen måndagen, och a halva idag.. idag försöker jag vara uppe lite mer och försöka bli människa! Det är inte lätt att vara på ett ställe där man bara har läkare 1 dag i veckan och har rätt så långt till nästa läkare.. Så jag har fått klarat mig utan penicelin.. inget jag kommer göra om kan jag säga!! jag har bokat tid hos läkaren imorgon ialalfall här i geiranger och se vad dom säger, dessutom behöver jag läkarintyg om jag vartt sjuk fprn jobb mer än tre dagar.. Fan det här var inte det jag ville, åka till norge och ligga hemma och vara sjuk i en vecka!!! kul grejj.. kan halsfluss bara gå och ta sig i röven och lämna mig ifred? ja tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0