tjabba tjena hallå

Nu är jag så jävla nyduschad och hur skönt är inte det? jag ska nog inte tala om för er hur sällan jag tvättar håret här för då kommer ni inte vilja vara kompis med mig längre.. Fast egentligen så är det ju bra att man inte tvättar håret för ofta.. men nu ska man ju inte överdriva med inte för ofta!! Nu är det iallafall rent och fint till påskafton imorgon. då har vi bara restaurangen öppen till 6 sen har vi påskmiddag på jobbet på kvällen. Mysigt sen lär det väll bli harrys antar jag.. finns inte mycket annat att göra här..vädret är ju bara så jävla lovely just nu och det är så härligt att se alla gå omkring utan jackor.. även fast man själv är instängd på jobbet. Jag jobbar förmodligen inte lika mycket nästa vecka så då kan jag bara vara ledig och njuta av sista tiden här..


Ute när vi hade lunch.. varmt ute i solen, och mojje som spelade nere på scenen!!


Mange luktade lite äckligt så ingen ville sitta bredvid honom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0