sista harrys

Igår var sista kvällen på harrys.. Det firade vi med jävligt mycket fest kan jag säga.. lyckad kväll. För dte första så jobbade jag på dagen, så stressade jag hem och duscha och allt för vi skulle va på jobbet skaoligt igen så vi kunde grilla och så. De bjöds på gravad oxfile till förrätt och sen grillat lamm till varmrätt, och dessert! Vi har sjukt mycket desseret kvar och vi ska stänga resturangenn imorgon (förhoppningsvis) så vi bjuder boet desserter tiull va rända lunchgäst!! Sen var vi bjudna på en liten förkväll på harrys innan allt öppnade och de va mellan 22-23 och do, bjöd på snittar och massa massa massa massa öl. Så sen var festen ifull gång! drack ett och annat kan jag säga, och magnus dansade så byxerna sprack. sjuk kväll på många sett.. Idag har jag jobbat och det har vart ganska lugnt! vi städdar som fan.. vet ni  vad? om 3 dagar åker jag hem!!!! hur sjukt?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0