regn!!??

Vet ni vad? det regnar.. JAA det regnar verkligen, i sälen! nuu. Hur stört låter inte det? hur går det med backarna liksom? jaja det visar sig väll.. Det roliga var ju ialalfall att jag Mange och Mat, satt i soffan och så hör vi nått ljud som lät as skumt, vi satt oich blev rätt rädda för de lät som de blåste typ as mycket men de blev inte bättre liksom.. så a de var haövkonstigt.. men sen visade det sig att dte var regnet som lät på taket, vi har ju aldrig hört det regna här.. och de låter förjävligt, kommer aldrig kunna somna med det här oväsentet!!

Igår så var de fest iallafall, jags lutade jobbet kl 23 dock så de va baraatt snabba sig hem ch fixa sig lite snabbt och sen bege sig till harrys där Linda bengtsing var, men henne såg jag inte för ja kom försent, men satan i gatan vilken kul kväll det var!! efter harrys blev det efterfest här och jag satt nog och bastade til en sådär halv 7 imorse! Sen tokdäcka jag i soffan med bikini och allt! Idag skule jag vart ledig men blev inringd på kvällen, så jobbade till 11 idag med. Imorgon ska jag jobba, sen förmodligen fest... de är ju typ 4e sista gången jag kanske är på p-söndag på harrys!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0