Övertid

hejhej, allt bra med er? Med mig är det iallafall bra, kom hem från jobbet för ett tag sen. På måndagar stänger vi jju vanligtvis kl 6, men idag hade vi nån bokning på 10 pers kl 7 så vi hade öppet för dom. jag var själv i servieringen plus att det kom en 4, 5 och 2a till. Jag fick även fixa med desserterna och alla jävlar skulle ju ha dessert just ikväll! och värsta kina bongarna också! Men kl 23 kunde jag gå därifrån iallafall, och allt hade gott bra. Kändes inte som det när jag kom imorse och dom berättade att vi skulle ha kvällsöppet. När man är inställd på nått annat så känns allt bara bajs ett tag! Som sen helt plötsligt ringde dom och sa att jag sak vara ledig imorgon, fast enligt schemat skulle jag komma 10, också en omstälning som man inte hoppar högt i taket av glädje av. Men så är det iallafall! Imorgon kväll ska vi ut och käka med jobbet. Sen blire väll utgång. Vi ska typ hejdå-ava våra praktikanter som vi haft hos oss o typ 3 månader! Kvällen igår föresten var kul! Jag var som sagt så jävla opepp till en början men när vi kom iväg på förfest (hos bara liftvakter, som var fucking bruna i ansiktet allihoppa) och jag kände typ ingen så fick vi för oss att typ shotta i oss nån jävla drink/shot. Man skulle ta en shot varje minut. funkade bra feter det  var allt tipp topp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0