längtan alltid denna längtan

hejhej, haft en bra dag? det har inte jag.. jag ska inte ljuga men jag har vart på så sjukt dåligt humör hela dagen, är så irriterad på allt och alla liksom. jag orkar inte det här mer, men jag vet inte vad det är jag inte orkar. så jag vet inte vad jag kan göra åt saken. tanken var att jag skulle ut ikväll men känner att det inte är nån ide för om jag pratar med nån så känner jag att chansen finns att jag kommer säga saker som jag kommer ångra.. och det känns ju himla onödigt!! Så just nu och från ja kom hem från jobbet är jag instängt på mitt rum. Det är något som är jobigt med att bo så här.. ok men har sitt rum men man kan inte stänga av sig från dom andra om man så skulle vilja, på samma sätt som hemma.. Om det inte hde spöregnat hade jag gått ut på en rejäl promenad och bara rensa huvudet, men nu äre ju så att det spöregnar och har spöregnat hela jävla dagen.. visserligen har det inte gjort nått eftersom jag jobbat men ändå.. jaja ja ska inte sitta här och klaga längre.. hoppas ni får en fin kvälll!!:)


Kommentarer
Postat av: sofia

Snart kommer du hem bästa syster<3

2011-04-12 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0