Godnattt

Hejsan, igår efter jobbet var jag ute och åt (på jobbet, hehe) Volvo Emma ville ha räkfrossa för de är typ den sista, så jag följde med henne och en annan från volvo.. Sen åkte vi vidare mot Gustavs och spelade biljard! Jag var fan bättre än hag trott för jag har inte spleat biljard sen typ fritidsgårn på slagsta och vad kan det vara, 7 år? Jag och Emma kom iallafall delad 2.. host av 3 möjliga men ändå! Sen idag har jag jobbat hela dagen, har vart skapligt väder ändå men blåst mycket. Imrogn ska jag jobba hela dagen igen, och lördag. Men söndag måndag tisdag är jag ledig, och då måste det bara vara bra väder!! Jag älskar bra väder, oich jag älskar solen. Det var allt för mig för ikväll.. Pussss och sovgottt !!

Ps.. jag vet att det ser ut som jag klippt mig på bildeerna i förra inlägget, men så är inte fallet. men det skulle dock inte se så farligt ut.. eller?? här ser ni iallafall en bild då mitt hår syns nogorlunda bättre!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klipp så :)

2011-04-08 @ 00:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0