arbetsskada

hallå hallå, vädret är inte alls lika bra idag. och jag vet inte vad jag ska göra.. Vill åka till Mora men Bea som också är ledig idag måste vara beredd på fall hon blir inringd.. jaha så vi jobbar jour här nu också? Man får inte göra något på sina lediga dagar för man måste vara beredd att få gå in och jobba! Just nu vill jag bara hem, jag orkar faktiskt inte bo såhär så mycket längre. Plocka undan efter sig vad är det? Nu har det stått en kastrull med nudlar framme på bordet sen i helgen.. skönt att det bara är en sådär 2 veckor kvar, inte ens det! Om man skulle ta att storstäda huset i en dag skulle det ändå inte bli rent.. så skitigt är det! Ja idag är jag bitter och jag tänker fortsätta vara det!!  Ha en bra dag alla...


jag säger bara varma tallrikar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0