åh hej med farbror frej

Igår hade jag ingen lust, ork eller motivation att skriva något.. hela dagen var bajs i princip! jobbade sen var jhag och bowlade med anna och anni från cola. Det var mysigt och jag vann! Jag har en tendens att vara rätt bra på bowling, brukar faktiskt vinna för det mesta.. haha eller? Ne men idag började jag inte först 11 så gick ner till jobbet och njöt av solen ett tag innan jag började, och då ringde min kära angelica mig! Och hon blev jätte glad när jag sa att jag kommer hem nästa helg.. förmodligen! Åhh vad jag har saknat henne, och våra fikor på waynes, och kvällar på grappa! Vad jag saknar alla där hemma! Laget, alla vänner min familj! jag hoppas jag hinner träffa så mpnga som möjligt nu när jag är hemma en sväng.. Idag, och hela helgen är det iallafall massa festligheter på torget, tivoli och kamelridning, Idag var mojje där och sjöng på scenen och massa skojj, vädret har vart underbart. synd bara att man jobbar hela hekgen, för vi har sickooo mycket att göra! Men däremot har jag träffat självaste farbror frejj idag! Inte varje dag man gör det, ska du köpa en video med honom nu också mamma?? (när jag skrev förut att jag träffat ban-arne så fick jag deras dvd med typ alla avsnigtten!! haha) nej nu är det sova för mig, börjar 10 imorogn och ska nog ut och gå en sväng innan jobbet om jag orkar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0