tack för igår

Vill börja med att tacka söta Josepine för en jätte lyckad och trevlig kväll igår!! Jätte kul, och jag hoppas att du hade det lika kul som jag

Först satt jag och mickan här hemma och drack, kul att träffa henne igen btw, vi har gått i samma klass i 12 år, och henne känner jag verkligen att jag kan lite på till 100%! Vi drog oss vidare mot nybron till pines 20 års fest som var väldigt trevlig! Mycket dans och skratt. Hon hade hyrt hela källarplan så det fanns mycket plats på dansgolvet! Men den suckern jag är för mina andra kompisar, så drog jag vidare mot harrys där dom befann sig. hehe nedå.. det var inte bara därför jag gillar bara inte nybron i helhet.. Så dansade jag loss på harrys istället, sen gikc jag till corner och t och drog hem.. Det var min kväll!

Idag blir det att kolla på lite innebandymatcher i ellfolk med Linnea, bra söndags syssla!! Ha en fin dag allihoppa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0