som ett barn dan före julafton

Så känner jag mig just nu! imorgon kommer vara en bra dag på många sätt, jag ska träffa mina nära och kära, äta och dricka gott, ut och dansa och ha kul och framför allt FÅ PRESENTER!!! haha told ya.. jag är suckers för presenter.. Men då är jag ingen sån som bara vill ha dyra saker hela tiden utan små och betydelsefulla saker blir jag jäte glad för! och imorgon kommer jag jag få massor!!

Nu sitter jag i min nybäddade säng i mitt nystädade rum. Känns hur skönt som hällst, varför har jag det inte såhär städat jämt för? det känns mycket större än när alla mina kläder ligger på golvet! Men det är inte mitt fel att dom gör det, jag skulle på mina garderober dom är alldeles för små.. och att jag inte har någon matta.. gör saken ännu värre, jag chansar på att om minst en vecka kommer alla kläder ligga på golvet igen...


jag just nu, med ansiktsmask från neutrogena.. bra skit!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0