Sånt som händer

Matchen idag sög, resultatet sög, min klubba sög och jag sög!! Vi är helt klart ett bättre lag, men lyckas inte visa det så bra.. Matchen slutar iallafall 5-5.. Känns som en förlust.. Nu suger min mage.. Vet inte vad jag gjort för fel med den men den gör ont. och har gjort ont ett bra tag, och det suger!! Nu sitter jag i min säng, som är full med massa kläder, mitt golv är fullt av kläder och det suger också! Men imorgon ska jag iallafall börja jobba, SUCK ON THAT!!, nått bra just nu iallafall :) Ha en bra söndagkväll från en glad och alldeles jätte posetiv Sanna!!


Plockade fram mina bästa igen, och tröståt till en film

PS. bildkvaliten suger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0