Road trip

Nu är jag hemma från dagens roadtrip, vi drog iväg ett gäng från laget för att kolla på våra herrar som spleade i Linköping. En väldigt rolig liten resa tycker jag, med mycket prat dans pepp och match såklart.. tyvärr förlorade dom. Men hallen typ sög ju, eller golvet var snorhalt, domarna sög varav den ena såg ut som en padda (påtal om ingenting) det  andra laget var muppiga, speakerna verkade ha 7 svåra år, musiken var dålig och påtok för låg, ingen musik i avblåsningarna eller vid mål, dåligt med publik och det kostade 50 kr i inträde!! whats up typ?? Nu ska jag lägga mig och ladda till våran match mot onyx imorgon! Tack för idag tjejer har varot awsome!


Vi i bilen påväg dit


Kommentarer
Postat av: hannalunkan

Grymt skoj!!

2010-10-31 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0