Maddes tokiga katt



Denna katt må se väldigt fin och söt ut, men den var jag rädd för hela kvälllen igår! Jag gick i ständig rädlsa och var på helspänn hela tiden, nästan iallafall! En liten busig unge som det första den gör när jag kommer in i lägenheter rusar förbi mig en jävla fart, sen sprang den efter oss vart vi än gick..
Men det bästa var ändu när vi satt ock kollade på datorn, jag och madde på varsin sida av bordet och hennes pojkvän Richard stod vid kanten, så helt plötsligt känner jag nått på mitt lår, och rycker till och kollar mot Richard. då känner jag klor som tar tag i låren och jag får panik! Lilla missen ville väll mysa med mig, men jag är inte ett big fan av katter alltså..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dör! men hon är bara en liten unge(a)

2010-10-30 @ 14:18:58
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0