Innebandy

Nu snart ska jag iväg på träning! Jag måste bara säga hur oerhört kul jag tycker det är med innebandy. Och att det är så himla skönt att tillhöra ett lag. Vi har alltid haft bra gemenskap i vårat lag, så vi har alltid kunnat ha kul utanför innebandyn också.. Och våra lagfester ska vi inte ens snacka om.. Jag känner trygghet att vara med i ett lag, man har alltid någonting att göra, och man har sina kompsar där.. Det är så mycket mer än att bara spela innebandy. Jag tror att det är lagkänslan som gör det svårast för folk som vill sluta inte gör det.. Kanske inte så intresant att veta men jag ville bara få det sagt.. :)





Detta måste vara en av dom muppigaste lagbilderna som någonsin tagits på oss!
Jolly cup 2007

Kommentarer
Postat av: anton

känner samma sanna :D vi skavara ett lag! nu kööör vi :D

2010-10-15 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0