I'm back

Jag har inte uppdaterat på hela helgen, förlåt!! har haft väldigt mycket för mig och har helt enketl inte haft tid att göra det.. Det har hänt så himla mycket i helgen så jag vet inte ens vart jag ska börja!! Som en lite sneackpeack så kan jag säga jag har haft 20års fest, min mobil samt plånbok har blivit stulen, jag har blivit uppraggad av någon 34 årig farsas kompis, jag har spelat match, emma från sthlm har vart här, jag har ägt i bowling och jag har fått åka till läggesta och hämtat emma för hon inte haft nå nyklar med sig.. För dom som tyckte det lät intressant kan fortsätta läsa här, annars så skit i det...

Jag hade ju 20års fest i fredags vilket blev väldigt lyckad om jag får säga det själv, jag hade jätte kul och tackar alla så jätte mycket för dom fina presenterna och trevligt sällskap. Kvällen innehöll god mat, shotvisor beerpong och massa av alkohol. Vi drog vidare mot harrys där dte också var kul.. Tills min mobil och plånbok blev stulen.. Japp min nya iphone.. sad but true, sånt som händer liksom. plånboken fick jag tillbaka dagen fetre på harrys då någon snälll själ bara snott pengarna men lämnade tillbaka resten..

Lördagen var lite halv seg men jag och Emma tog oss upp och åkte och kollade lite innebandy och lite smått på dagen. På kvällen var det fest igen men nyktert för min del. Kul hade jag ändå, det började med käk på håpes sen vidare mot harrys. Inte lika kul att var ute nykter men det var helt ok. På håpes kom det fram en man till mig och raggade åt sin 34 åriga kompis som inte ens var där!! nej, han hade tagit en bild på mig och skickat till honom och frågade fall jag ville träfaf honom.. Normalt? nej!!

Söndagen slet jag upp en bakfull emma för jag hade samling vid 11, vi spelade mot nykvarn.. Vi förlorade matchen, men nykvarn var det bättre laget för dagen. Min egen prestation var inte på topp häller så...

Senare åkte vi ett gäng och bowlade.. Jag var bäst!! nästan ialalfall jag kom 2a, Fanns vissa som var typ sämre! EN viss Seppi var nämligen lika bra som Neo;) haha

Sen skulle Emma ta tåget hem till sthlm, eter mycket om och men med biljett och pengar hit och dit, sätyter hon sig på tåget. men när det börjat åkt komme rhon på att hennes Hemmanyklar ligger kvar på mitt rum. Så hon hoppade av i läggesta så jag fick mig en trip dit igår kväll.. Lagom sliten somnar vi båda två som stockar, och upp tidigt imorse för att skjutsa henne till tåget, denna gång med nyklar!!

så sammanfattningsvis kan jag säga att min heög har vart väldigt trevlig, och kul på många sätt förutom det men mobilen och så.. Men snart har jag mobil igen så det känns ju rätt så nice!!



























Tog inte med kameran ut eftersom jag hade iphonen, lika bra det annars skulle den förmodligen också vart borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0