I give up

Tillfälligt känner jag mig väldig konstig både psykiskt och fysiskt. Jag vet inte varför, men min kropp verkar vilja annorlunda än jag i många situationer! Kan inte bara min kropp lyda mig för en gångskull, jag vill inte känna såhär, och jag har ingen aning om vad det kommer ifrån, det bara är så och jag kämpar emot så gott jag kan.. I can do this...

Jag var förövrigt med min sötunge till frisören idag, och gud så duktig han var! Satt nästan helt stilla fast man såg att han tyckte det var obehagligt, vilket jag förstår då dom klippte han med rakmaskin!! Dels låter den och dels kicklas den, det vet jag från när jag var liten och hade bobbyfrisyr, då rakade dom alltid  mig i nacken och jag hade svårt att sitta still!!




Och såhär blev resultatet, super söt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0