Wishin’ and Hopin’

Ännu en dag som spenderas i min säng.. mår inte helt ok än, och jag har bara orkat gå tioll köket fram och tillbaka för att äta frukost. Ikväll hade jag tänkt försöka träna iallafall. Jag ser faktiskt väldigt mycket fram emot den här veckan. På onsdag ska jag och min syster ut och äta, sen kanske vi hittar på något annat roligt, sen på fredag ska jag hem till min syster för att typ firaa morfar, fia vill fira morfar innan hon ker till gotland i 4 veckor.. Lördag flyr jag staden för att hälsa min Emma i stockholm. Ett minus är ju såklart att syrran åker på söndagen vilket innebär att jag inte får träffa henne på ett bra tag. Det är iallafall vad jag vet händer i veckn sen får vi se vad som dyker upp.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0