Why so serious?

Åh vad jag bara älskar det här vädret, kylan och snön.. och att man inte orkar ta sig ut och bara ligger hemma.. Är ju så himla kul hemma, finns massor av saker att göra.. böand det roligaste att sitta i camen och leka lite.. ojj vad kul det är! skrattar ihäl mig här hemma..

Snart ska jag iallafall ner på stan och möta johanna, sen tänkte jag träna lite. Man måste ju faktiskt ta och orka sig ut nångång, annars ruttnar man väll sönder här inne, jag kommer åka buss idag första gången på svinlänge känns det som.. får se hur dte går.. om jag inte minns helt fel hatade jag bussar!

Påtal om ingenting är min fot knas, vrickade till den igår, vilket inte är så ovanligt för mina fötter är typ dom sämsta fötterna som finns, så de gjorde inte så mycket fortsatte spela som vanligt.. Men nu har jag haft ont i den hela natten och är svullen och lite blå.. vilket jag inte brukar bli.. Dumma fot! bara den är bra till imorgon.. eller i värsta fall Fredag!


Känner mig som 10 år igen när man tyckte att webcam var det roligaste som fanns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0