Vinter vit



Köpte hem den nya smaken av marabou idag, vinter vit! Man måste ju smaka alla marabous choklader om man är en choklad älskare liksom! Och vad tyckte jag då om denna smak? Jag gillar vit choklad, men inte riktigt lika mycket som vanlig choklad.. Jag älskar magnums glass med vit choklad och jordgubbs glass, jag köpte alltid anthon bergs vita choklad förut men jag måste faktiskt säga att den är aningen smaklös.. så ja den här smakade som helt vanlig vit choklad och den smaken tillfredsställer inte riktigt ens choklad behov typ.. Kan vara därför vit choklad inte räknas som vanlig choklad för att den inte innehåller någon kakaomassa!! men om du inte smakat den, gört!! den är ju god och absolut inget fel på den, men i fortsättningen köper jag nog inte denna!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0