stan hela dan

Idag så åkte jag först till syrran och blev lite feedad! alltid lika uppsakattat, sen gick vi ner på stan och fixade lite grejer. Bland annat köpte årets första julklapp!! den ni.. Sen mötte jag upp madde och vi åt lite sen gick en sväng vi också.. Bra dag med andra ord!:)

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska nog koka en kopp te snart och läsa lite i min nyinköpta bok, "En shopaholic fpr en syster".. Kommit in i en läsar period nu igen när alla greys avsnitt är slut!

Haha föresten så kom jag på mig själv idag när jag måste låtit rätt trög, "Fia kan jag få ha mina skor imorgon?" Bra att jag frågar syrran fall jag får ha mina skor eller inte, hon har nämligen frågat fall hon får köpa dom av mig men jag vägrar sälja mina skor (skulle såra deras känslor), men jag har sagt att hon får låna dom när hon vill.. Men nu börjar dom i princip bli hennes eftersom jag börjar fråga fall jag får ha dom :( förlåt älskade skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0