sova?

Jag blir så himla trött på att inte kunna sova på nätterna.. jag vet inte vad jag ska göra åt det.. det börjar ju förstöra mina dagar efter såhär många nätter med dålig sömn.. Nu är det ifs fullmåne och det kan vara en bidragande faktor, men jag har inte kunnat sova ordentligt på ett bra tag nu! Jag vet att det kan beror på mycket, att man tänker förmycket och så vidare, men jag föröker verkligen koppla bort mina tankar, men det är inte så lätt.. Ska nog förbi apoteket idag och se fall dom har några sömntabletter eller liknande..

idag då, jag gör ingenting, dels pga vädret och dels pga av att jag inte orkar för jag är så himla seg, ska iväg en sväng nu iallafall.. brr vill inte ut i det kalla vädret! Sen senare tänkte jag bege mig och träna ett tag! Ge mig sommar sol och värme nu tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0