segisch

Idag har jag legat i sängen hela dagen, hostat ut mina lungor frysit och sovit.. inte alls som jag förtjänar.. Gårdagen igår var jävligt kul, jag var lugn, för engångsskull.. Hehe.. Drack lagom och allt var topppen! Mamma frågade till och med mig om jag var nykter när jag kom hem.. så lugn var jag, men idag när jag vaknade ville jag typ dööö.. seriöst.. Nu har min "halv sjuka" brytit ut..

Men kvällen igår då, vi var ju på inflyttningsfest hos målvakts hellan, det var mycket trevligt.. jag fick delas vinst på tipspromenaden! vann en halv cider.. winwin! sedan drog vi vidare ut på harrys och dansade som aldrig förr.. riktigt kul kväll faktiskt..

Idag ska jag nog bara fortsätta ligag i sängen typ.. hela dagen. jag är helt slut. har träningsverk från matchen också.. hoppas ni alla haft en fin helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0