Nobody said it was easy

Jag lyckades ta mig upp ur sängen tillslut, men jag måste säga att det var inte lätt! Varje gång man reste sig upp så var det så kallt så då var det väldigt frestande att lägga sig i den varma och sköna sängen.  Men jag har vart så himla rastlös, mamma och pappa får aldrig mer lämna mig en hel helg igen.. Jag menar jag har redan pratat med dom 2 gånger idag.. haha? Jag gick iallafall en sväng till ica och handlade mat, cola, pop corn och choklad så jag kan överleva kvällen. Lagade en riktigt godmiddag, jarråå jag lagade faktiskt mat och gick inte och köpte en pizza, creds for me! Jag testade att laga enchiladas, och det blev riktigt gott faktiskt.. Nu sitter jag och kollar på gossip och efter det är det mys time med film och lite gott, får vi se hur mysigt det blir med tanke på att jag är själv och är inte det största fanet av det, det vill säga..

Förövrigt så är jag rätt så jätte glad just nu.. Strängnäs förlorade med hela 12-0(poor them) idag vilket betyder att vi ligger kvar på vår plats i serien vilket är 5a!! Onyx förlorade också igår! Äntligen ligger vi på den övre delen av serien och nu måste vi jobba stenhårt för att inte tappa den platsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0