jag ser det snöar

Herre min skapare vilker väder det vart idag! Första gången jag körde bil när det var massa snö ute och det gick helt ok.. lite läskigt faktikst! Men fasiken vad snö det var på bilen dåå och jag hade inga vantar när jag skrapade den, osmart i know... På staden träffade jag angelica som var dyngsur efter den snöiga promenaden.. vi gick till waynes och jag invigde vintern med en chailatte!! Jag vill inte vara aggro eller nått nu, men jag gillar inte vädret.. visst det kan få vara snö PÅ JULAFTON men sen får det räcka.. gillar inte gå omkirng på snorhalis eller blöt slask i en miccelin jacka som man trots tjockleken fryser med ute men svettas i inne.., Men ok lite mys är det med vintern också så klart..


Tex är det mys att sitta inne på waynes med en chailatte och titta på alla som fryser utanför:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0