Idol

Hejhej, idag har jag umgåtts lite med mamma, sen skjutsat iväg henne och morfar till bussen, dom ska på kryssning.. och jag tycker faktiskt lite synd om dom i den här blåsten!! Annars idag har jag tränat.. Men påtal om något helt annat nu.. Jag har aldrig vart en sån som varit inne i idol, men kollar lite då pch då och nu när det är så några kvar kan det faktiskt vara intressant! Och såklart får man en favorit då, och i mitt fall råkar mina favoriter vara snygga.. haha wonder why?? Jag är iallafall helt fast i Olle nu och lyssnar på hans låtar hela tiden.. honom skulle men inte tacka nej till. min förra idol var idol robin för 2 år sen eller när var det? men jag såg nu att han skaffat tjej, och det är inte sådär jätte ok..


Tycker ändå dom påminner lite om varandra, samma skrovliga(kan man säga så?) röst båda spelar guitarr, brunhåriga snygga.. och båda kommer bli mina män!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0