bra träning

Hejhej, har precis lagt mig efter att jag kommit hem fårn våran träning.. och den var faktiskt riktigt kul idag! Bra fart och roliga övningar.. så det ska se ut.. vi har ju trots allt 2 viktiga matcher kvar, 2 hemma matcher också så jag tycker ni kan slita arslet ur vagnen och komma och kolla.. för vi behöver allt stöd vi kan få! ta era poms pooms och kom ;) haha närå..

Vi körde skoboll som uppvärmning idag(oseriöst jag vet, men jävligt roligt), ni vet när ni har en av era skor i handen och kör med den. det är svårare än vad man tror! men jag mitt pucko fick nått jävla tuppjuck och typ glidtacklades, med shorts!! ingen höjdare, sved lagom när jag duschade nu. men vad gör man inte för sitt lag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0