Vattenpipan är frammmee

ja det blev ju fest igår, och om man väl festar är dte ju lika bra att gå all in om man väl börjat. Och det var vad vi gjorde. Började ju kvällen här med vattenpipa och mys på balkongen, så himla skönt att det är någorlunda varmt ute om kvällarna så man kan sitta på balkongen! Vi åkte vidare mot stan och satt och hängde på stan ett bra tag (like old days hehe) innan vi drog vidare mot Royal ouk. Hur fan har man tänkt när man bara har en toa på en pub? Kön var ju 100 meter lång hela tiden, och jag var jätte kissnödig hela tiden!!

Idag så har jag vart och solat och när jag åkte förbi sofia så tog vi oss ett glas rose på balkongen. Sen började det regna like hell och vi gick in, och då kom åskan och det var inte kul..

Nu måste jag fixa mig till ikvälll för om 2 timmar ska jag vara på grappa:) PUSSPUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0