Utgång

Det blev en utgång igår iallafall, väldigt spontant av mig! Spontanare än min syster som är spontan när hon byter mat på olika dagar i veckan!! Haha ja men det var kul iallafall, drog till anton med mitt vin sen va det bara att köra igång.. Vi drog vidare mot harrys där peter siepen var dj!! Kul kväll och man träffade många roliga människor.

Idag var jag något segare än vanligt men jag tog mig till morfar till 12 och pluggade lite teori, sedan gick jag ner på stan och mötte upp pajnie och åt den suväräna nachotallriken på 21ans cafe mumms!! Sen åkte jag till sundbyholm och kollade, rekarna hade bal och det här är väll inte det bästa vädret man kan önska sig direkt.. synd

Nu har jag ringt och bokat bord på grappa till imorogn, i love GRAPPA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag jobbar ju på att bli mer spontan. inte schysst att sparka på den som ligger ner och försöker ta sig upp;)

2010-05-13 @ 21:58:13
Postat av: Sanna

Haha ja, du bättrar dig!;)

2010-05-13 @ 23:26:09
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0