the family

Nu kommer ett till litet medelande från sjuklingen.. Jag mår iallafall bättre nu. men ligger fortfarande i sängen i princip hela dagarna, men fördelen är att mamma och pappa också är hemma och är sjuka. Det är något utav våran grej, vi blir sjuka tillsammans.. för ungefär en månad sen var vi det, då blev ifs hela familjen sjuk. Sen hade vi en liten period i livet då vi tyå var pestsmittade.. nästan. Vi åkte fram och tillbaka till vårdcentralen för att få reda på vad vår äckliga smitta var, det kom dom ifs aldrig på! Men då var vi igenkända där iallafall. haha

Annars gör jag inte så mycket om dagarna dricker min proviva och hoppas på att bli frisk helt enkelt. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, namnet ni gick under på Skiftinge vårdcentral var ju familjen;)haha... bölderna var ju en sjukhussmitta som jag bar på. Ska man vara sjuk är det lika bra att dra med sig alla ner i skiten;)

2010-05-04 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0