Störd mage

Jag måste bara säga att min mage är rätt fucked up, just nu känns den ungefär som en uppblåst blåsfisk! man skulle lätt kunna tro att jag väntar barn eller något, hatar den! Jag kom iallafall nyligenm hem fårn jobbet och ska försöka mig på att sova, dagen idag började med fint väder så ja slängde på mig jenas shortsen och satte mig på balkongen och pluggade! Sen slängde ja på mig en tröjja och cyklade ner på stan. och vad tror ni jag ser då?? SVART SVART SVART över allt svart. Så ja djurcyklar ner på stan för att undkomam regnet. Sen Angelica den muppen kom inte på angedd tid och lät mig stå och vänta i åskan!! Inte ok jag var rädd.:(


Denna fina råtta fick jag idag i min latte! sweeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0