mamma doktor

Nått som vi alltid tyckt vart lika kul här hemma är min mamma, hon jobbar inte bara på ica utan hon är läkare också.. enligt henne själv. Om nån mår dålig så har hon alltid ställt egna diagnoser, mitt från ingenting! haha

Men nu har hon börjat förstå sig på internet lite bättre så nu såfort nån blir sjuk så sitter hon och googlar vad det kan vara och vad man kan göra åt det.. Så nu nu när vi låg och var sjuka var hon ändå den som mådde bäst och fick åka och handla.. så kommer hon hem med en påse ahlgrens bilar och säger att det var nån som hade skrivit på internet att han blev frisk av det när han var magsjuk!!?

Och jag vet inte vad som var det värsta killen som är magsjuk och testar proppa i sig godis och får för sig att han blev frisk av det, eller mamma som trodde på det? Haha rätt roligt ändå tycker jag, min mamma är söt:)

UPDATE:
Mamma sa nyss, "det kanske var onödigt att jag öppnade den där flaskan vin i lördags, fast o andra sidan tror jag att det var den som gjorde att jag fick det lindrigare än er"

Mamma blev alltså sjuk i söndags och drack vin i lördags men tror att det var vinets förtjänst att hon inte mådde lika dåligt som oss, mamma doktor var i farten helt enkelt;)


Här tror min mamma att hon fått basilikablad i sin drink...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vår mamma är bäst!!!

2010-05-06 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0