Jag är kär

Jag kollade på filmen a walk to remember igår, har sett den förut men en sån film tröttnar man inte på! Men hur kommer det sig att man alltid blir så kär i killen i filmen, men jag blir aldrig kär påriktigt. Som Landon igår tex han är ju bara helt jävla underbar, var finns alla dom killarna påriktigt?

 

Bort med mina pojkdrömmar nu för nu ska jag till morfar och plugga teori. Måste ta igen allt jag missade när jag var sjuk, har inte lång tid på mig nu att lära in allting så nu måste jag ta och ligga i!!


Kommentarer
Postat av: Ji :)

Det är min favorit film oxå, iaf i just den genren :)

2010-05-09 @ 15:04:27
Postat av: madde

SA JU ATT DU BORDE HA SETT DEN:D

2010-05-12 @ 15:04:16
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0