Full like a kastrull

Hemma efter en grym utekväll på håpes och nybron! Min resorb är färdig och jag ska se till att dricka upp den innan jag somnar, sitter ju aldrig fel liksom! Men jag måste bara få utrycka mina känslor lite om killar.. Hur tänker dom egentligen?? Alltså ibland kan man tro att killar inte har någon hjärna över huvud taget, jag fattar inte hur dom tänker ibland.. eller väldigt ofta för den delen, har dom baar en sak i skallen eller? Mest troligt JA!! Jag har aldrig haft något förtroende för någon kille, och jag släpper mer sällan in dom på livet, och det har jag mina anledningar till.. OK jag har aldrig haft en kille, och inte blivit dumpad, sviken och övergiven men jag har mina egna själ till varför jag inte litar på killar, och killar jag träffar ger mig bara fler och fler anldeningar till att inte anförtro mig dem.. Jag fattar inte grejjen!!!

Men men skitsamma jag ska ta och dricka min resorb nu sen sova.. godnattt och hopppas alla haft en trevlig lördag:)

PUSSPUSSSPUSSSPUSSSPUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0