Västerås

Hello, idag efter jobbet tog jag och angelica en spontan tripp till västerås bara sådär.. jag hade ett mission och det var att hitta en kjol och ett par tights jag ville ha, men fann bara kjolen! Men jag var inte mycket ledsen för det för jag hittade massa annat snyggt också!!

Haha jag älskar typ mina och angelicas hemresor från olika ställen.. När vi åktye hem fårn sthlm i vintras så vet jag inte vad vi fick för ryck och a typ kuta till tåget och höll på att missa det men hann precis, men så va de tåget en timme tidigare vi tagit.. och nu så a var allt bara kaos, skulle ta 19.02 tåget hem som hade byte i arboga så vi skulle va hemma till 8, men så var det försenat och när det äntligen kom så stressade vi i oss mat på tåget och had eingen aning om när vi skulle komma fram.. men försenat var det iallafall, men så var det tåget och försenat så vi gick in och väntade och höll på att missa det.. a fan det där är inte riktigt vår grejj helt enkelt!

Nu är jag ialalfall äntligen hemma och det är skönt som fan! jag är trött


Jag och min nyinköpta mysdress.. super mysig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0