Skor

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och fixade ordning med mina skor, la undan sånna som jag inte skulle kunna tänka mig att använda.. Jag klarara inte av att slänga saker!!! Så jag lägger undan! Jag hittade många skor som jag hade glömt bort att jag hade!! jag älskar skor

Jag är så extremt sugen på att smaka den nya ben and jerrys och magnum glassen! Tänkte köpte dom nrä ja va på stan igår men då orkad ejag verkligen inte äta glass, kan nån snälla komma hit med dom nu??

En praktfull glasspinne på 110 ml med vaniljglass, Peanut Butter och Cookie Dough, täckt av ett tjockt lager choklad med bitar av Cookies.

Hur gått låter inte det på en skala?


Kommentarer
Postat av: syster

ååå nu tror jag att jag ska ta fram min ben and jerry från frysen:) men den nya lät otroligt god, vad kostar den?

2010-03-21 @ 17:14:14
Postat av: Sanna

27 kr! Åhh nu blev jag avundsjuk fan!!!:P

2010-03-21 @ 17:20:39
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0