Man blir glad av solen

Imorse när jag vaknade såg jag att solen sken, man blir alltid glad när man ser solen, det kan betyda att snön smälter.. Men idag är det minsgrader ifs men ändå :) Sol = Våren är påväg

Jag lovar snart är den här.. Det är liksom mars nu snön finns kvar max 2 veckor till!!! (my wish)

jag snart traska iväg till jobbet i solen.. sen ikväll är det träning! Hoppas vi är så vio kan spela match iallafall, möter onyx ihelgen och n jävlar ska vi vinna! Om vi vinner då har vi iallafall chans att komma 3a.

Nu ska ja ut i solen och njuta lite HAA DEE!!


Hittade en söt bild på neo och fia på fias dator :)
Puss på er!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra =) jag kan ju alltid skriva när jag är hemma igen. tack så mycket :D

2010-03-02 @ 18:25:00
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0