Love love love, i want your love

Efter jobbet idag träffade jag Angelica, vi gick till waynes och åt och fika! Mysigt värre, jag tycker om Angelica.. Puss på henne..

Sen så kollade jag herrarnas sista match mot nykvarn.. Det blev lika! Lite dåligt av torshälla måste jag säga med tänke på att dom ledde med typ 6-4 när de va minuten kvar.. Riktig spännande match faktiskt..

Vi´har förövrigt vår sista match på lördag och det ser inte så bra ut, vi är 8 utespelare än så länge!! Kan bli tufft men fan vi kan bara inte förlora.. Trött lär man vara lagom till kvällen då det är dags att så klackarna i taket liksom.. Ähh de klarar vi :)

Och jag är typ lite irriterad.. Bion jag och syrran hade tänkt att gå och se på fredag HAR INTE premiär här i eskilstuna då!! Det suger som fan... Jag som var så inställd på att få se min älskling på fredag...

Annars så är jag jävligt fest sugen faktiskt!! Vill typ ha lördag NUUUUUU!!


En gammal bild på mig och angelica.. Hon komer hata mig nu för hon tycker inte om bilden, men jag tycker hon är söt!!

Please dont hate me :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0