Inte utan min syster

Just nu har jag inget att göra så jag tänkte bara skriva av mig lite.. Jag är somsagt glad att jag får åka till norge v 24 istället för det kommer bli en jävla fest på studenten alltså, min sista helg i eskisltuna på hela sommaren!!! så då är det verkligen FULL ÖS MEDVESLÖS...

Jag hoppas på att jag och syrran kan göra en repris på studenten 08. Det var den näst bästa studenten ever änsålänge.. Vi började med att åka till rekarne skolan för att gratta alla våra kompisar som gick ut där.. sen skyndade vi oss därifrån för att hitta en skön gräsplätt för att sätta oss på en filt och dricka cider medans vi satt och kollade på alla tjoande studenter som åkte omkring! Där satt vi ett bra tag, och vi fick i oss många cider, vi höll på att glömma bort tiden till eskils utspring men hann med nöd och näppe dit! efter det var det bara att sätta sig på cykeln och cykla runt på 3 olika studentskivor, med gratis mat och dryck!! vi gillade det!

Iår är bara den nackdelen att vi typ inte känner några som tar studenten..men vi fixar det ändå, om vi inte lyckas bjuda in oss till några så våldgästar vi väll folk! MOHAHAH!!

Så en student utan min syster är ingen student!!


letade förjäves efter en bild från studenten 08 som jag vet ska finnas på oss..
Men den måste ha försvunnit fårn facebook..


EFTERLYSES

Kommentarer
Postat av: syster

Haha bästa var ju när vi cyklade på grusvägen ut till Granfors, då cidern i cykelkorgen gick sönder för att vägen var så guppig:)haha roliga minnen, då var vi fan runda under fötterna redan vid 14.00 haha skön känsla;)

2010-03-25 @ 10:32:29
Postat av: Hanna

borde du inte tycka att studenten 09 var den bästa? :P

2010-03-25 @ 20:17:03
Postat av: sanna

Joo det var därför jag skrev NÄST bästa;)

2010-03-27 @ 00:23:44
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0