Host host

Nu har min nattförkylning förflyttat sig till dagen också.. Ända sen i lördags har jag vart förkyld bara på natten, men idag har jag haft ett litet helvete med hosta och snuva!! inte ok... måste vara frisk på lördag!

Jag gillar iallafall mer nu att snön börjar smälta så man faktiskt kan gå på vägarna.. Här utanför är isen så gott som borta och asfalten täckt med lager av grus har börjat komma fram, det påminner mig om när jag var liten och alltid ville ta fram mina rullskridskor såfort snön försvann.. Men mamma och pappa ville alltid att man skulle vänta till dom hade tagit bort gruset, men dom va ju så jädrans sega på det så jag gav mig ut ialalfall! Men bra gick det inte!! Jobbig man måste ha vart som barn alltså...

Min bror lyckades ialalfall fixa internetet här hemma.. du är bäst!

Nu vill jag åka och sola men mamma verkar inte så jävla på så jag måste tjata lite mer, annars får jag vara blek ihelgen, onajs :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

när får vi se paketet från nelly? :)

2010-03-11 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0