Heldag

Idag så har det vart en riktig innebandydag.. Vi hade match i förmiddigs, efter den kollade jag på H4an sen så åkte vi till västerås för att kolla vib kvala..

Vi kan ju börja med våran egen match då.. Vi mötte onyx, och ursäkta men dom är rätt så störda i huvudet! Det är det ända jag har att säga, vi förlorade iallafall men jag pissar på dom!! Dom kan väll fan lära sig stå på siona fötter och sluta gnälla på allt och alla!!? Enligt dom så är vårat lag ute efter att bara skada dom!! inte att vinna alltså... utan bara för att skada, har man inte något serilst problem i huvudet då eller? Jag säger bara det om jag skulle vart ute efter att SKADA, så skulle dom inte kunnat stått efter!!!

A dom andra matcherna var också bra, h4an vann mot några som var obesegrade genom serien.. men vib spela lika och åkte ur!

När vi var på billy boys idag och skulel handla mat var jag inte speciellt hungrig så jag tog en french hot dog (älskart) och mannen i kassan frågar fall jag vill ha allt på.. Då frågar jag vad det är som är i den, men det visste han tydligen inte utan såg bara allmänt frågande ut.. Sen ser jag när dom håller på att göra ordning den då föröker dom ha i dressingen och det när dom redan stoppat i korven! hahahaha muppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0