Farsan



Nu ligger jag i sängen hos min syster, vi ska snart sova och ladda för en jävla dag imorgon!! Först match mot telge sen avsltningsfest!! AWSOME

Ikväll har vi vart och käkat på bamboo city sen kollat på filmen farsan, den var faktiskt jätte bra och den rekomenderar vi verkligen!! Jag satt och gapskratta och jag satt och grät! låter som jag sett typ värsta pms filmen men det var en komedi! haha

Haha idag när jag och fia skulle på bio mötte hon några av sina klasskompisar, sen så sa hon det här är min lillasyster a blablablabla typ.. och dom ba ahaa är du här på besök? haha så fia ba, asså nej vi är ju härifrån..

A men enligt henne så är det många av de som går i hennes klass som flyttat hit för utbildningen inte fattar att man kan bo här, dom verkar tro att det är typ en liten by eller något, lite kul tycker jag.. vad tror dom då om typ.. strängnäs??

Nu gäller det bara att ladda för imorgon!!
PEPP PEPP PEPP


PUSS PUSSSss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0